zondag 31 maart 2013

Review || Essence Get Big! Lashes Volume Boost Mascara

DE prefecte mascara is altijd lastig te vinden.. Ook ik, ben nog steeds op zoek naar de perfecte mascara, en waarschijnlijk veel van jullie ook! Toen ik mijn eerste mascara kocht, vond ik het helemaal geweldig en was dat de beste mascara ooit! Maar wanneer ik mascara opnieuw ging kopen en weer opnieuw, merkte ik dat echt niet alle mascara's zo goed zijn. Ik denk dat ik met deze mascara aardig in de buurt kom van mijn perfecte mascara!

De naam zegt het al, je krijgt van deze mascara super veel volume! Je kunt er dus super goede dramatische looks mee maken, maar het kan ook prima voor overdag! Je ogen zullen perfect uitkomen! Met 1 lik mascara, heb je echt al een hele mooie oogopslag! Wat ik wel vind, is dat je hier dus niet echt een super natural look mee kan maken, alsof het eruit ziet dat je helemaal geen mascara op hebt. Je wimpers hebben meteen veel volume, maar volgens mij is dat wat de meeste meisjes willen toch? En het is ook niet zo, dat je met 1 lik, nog maar 3 wimpers overhoud. Nee, je hebt gewoon mooi veel formule. Het borsteltje is ook lekker dik, en lekker zacht. Dat vind ik persoonlijk wel fijn!

Op het moment ben ik de waterproof versie ook aan het testen, daar zeg ik niet te veel over nu, waarschijnlijk komt die online ergens in de zomer.. wanneer we kunnen zwemmen. Dan kan ik echt testen of hij waterproof is. Nog even geduld dus!


De Essence get big lashes volume boost mascara kost 2,29 euro en is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Dat is het proberen wel waard toch? En voordat ik het vergeet.. vrolijk Pasen natuurlijk! Liefs!

3 opmerkingen:

  1. heei x
    ik had deze mascara(hierboven op plaatje), ook als een van de 1e mascara's die ik had, maar jammer genoeg was die opgegaan, ik heb hem alweer gekocht.
    en ik vond hem heel erg fijn!!
    zeker de moeite wel waart!!

    groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OMG jij hebt echt een spaakgebrek het is waarD met een d en niet met een t, ik erger me zo aan mensen die dingen niet goed typen! n

      Verwijderen
    2. SpAAkgebrek, srsly -,- En jij geeft commentaar..?

      Verwijderen

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)