donderdag 13 juni 2013

Geshopt + Review || Catrice highliting powder

Yes Yes Yes! Eindelijk heb ik hem! Jullie hebben vast al een paar keer kunnen opmerken dat ik de Catrice highliter heeeeeel graag wilde! Ik swatche hem.. Vond hem prachtig en heb hem toen vervolgens laten liggen! Toen kwam ik nog een keer, wilde ik hem weer swatchen, was de tester weg. Lang tobben, steeds te duur vinden.. Of telkens dat ik hem wilde hebben, niet genoeg geld bij je hebben.. Maar nu! Heb ik hem eindelijk gekocht. Mijn vriendin, met wie ik deze blog samen doe, heeft me overgehaald. "Je moet het gewoon doen, je wil deze al zo lang!" Gelukkig heeft ze me overgehaald en heb ik hem gekocht. Ik ben er super blij mee!

Wauw, gewoon bij dit printje, de mooie gouden glitters, wil je hem al hebben toch?

                               En bij deze foto wil je hem al helemaal hebben, dit is de swatch!

Dan nu op naar de echte review. Je kunt het misschien al zien in de "intro"... Ik wilde hem al heel lang en ben er inderdaad super blij mee dat ik hem heb gekocht. Het zijn zeer, maar dan ook zeer, zeer, zeer mooie gouden glittertjes. Het maakt je een stuk shynier (schrijf je dat zo?)! Je ziet er meteen een stuk gezonder uit, je straalt. Pas op, doe niet teveel op, dan lijkt het net of je een vette huid hebt (ervaring!). Maar zo, heel suptiel, op je jukbeenderen is hij prachtig! Het lijkt ook niet of je een highliter op hebt, maar het is echt, alsof je er gewoon heel gezond uit ziet! Heerlijk!
                   Prachtig! Een schatje! Raar dat er geen spiegeltje zit bij dat zwarte ding he?!

                                                    De verpakking is ook erg chic!
Nog even deze prachtige foto! Ik ben er super blij mee! Deze highliter is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Dat ik hem te duur vond, valt eigenlijk best mee... Voor mijn spaarpot is hij duur. Maar heb jij ook highliters van andere duurdere merken, zul je deze spotgoedkoop vinden en het echt waard voor je geld, en dat besef ik me heel goed! Ik weet dat er duurdere zijn en deze kwaliteit hebben. De prijs is 4,59 euro.. Dus, waar wacht je nog op? xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)