maandag 26 augustus 2013

Review || Nagellak Fogan


Hoi allemaal! Vandaag heb ik een review gepland van een Fogan nagellakje voor jullie. Een merk waar ik wel eens van had gehoord, maar zelf nog nooit had gevonden in een winkel. Toen ik pas op e zwarte markt was, was daar een kraampje met allemaal make-up van merken die niet heel bekend zijn. Ook stonden er nagellakjes van Fogan, ik nam een mooie groene kleur mee.

Dit is de swach van 1 laagje, zoals je ziet, heeft hij echt nog wel een laagje nodig.



Hier zie je 2 laagjes. Dat is al stukke beter. Soms vind ik 2 laagjes ook nog niet genoeg, ligt eraan. Vandaag vind ik 2 laagjes wel genoeg.



Maar.. Is hij nou goed? Ik vind het erg tegenvallen als ik eerlijk moet zijn.. Ik vind dat het lakje soms wel veel laagjes nodig heeft om een mooie dekking te geven. Verder gaat hij ook erg snel chippen, dat wil  je zoiezo niet, maar helemaal niet als je soms 3 keer hebt moeten wachten tot je nagellak droog is aangezien hij soms 3 laagjes nodig heeft. Over droog gesproken, hij droogt wel erg snel! En de kleur vind ik ook fantastisch! Het afhalen gaat vrij makkelijk maar je nagels worden wel geel door dit lakje, een beetje erg jammer.

Voor €0,99 heb ik er zeker geen spijt van! Ik bedoel, geen geld. Maar dat merk je wel, helaas. Maargoed, het is een mooie kleur, en ik denk dan, voor dat geld.. Ik heb er weer 1 tot 1,5 dag plezier van! Je kunt Fogan nagellakjes kopen bij verschillende webshops. Waarschijnlijk kun je ze ook wel vinden op markten, of braderies o.i.d.


Liefs, x!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)